De Scania Freestyle Masters in Zwolle was waanzinnig! Van begin tot eind hebben we onze kennis en expertise kunnen inzetten om:
🖥️ Een geweldige look & feel voor dit event (en de maatschappelijke spin-off) te ontwerpen
🪧 Een gerichte en uiterst effectieve on- en offline promotie campagne in te richten en uit te voeren
🔥 Een half jaar lang organiseerden we inspirerende side-events waar we jongeren motiveerden en stimuleerden om in beweging te komen
💥 Diverse activaties met o.a. Scania te organiseren bij o.a. PEC Zwolle, het Bevrijdingsfestival, de Scania Halve Marathon, een prachtige tour langs VO en MBO scholen en tijdens de Bruisweken
Benieuwd naar dit event? Check dan snel de website die we ontwikkeld hebben.
In samenwerking met Intersport Nederland organiseren we diverse aansprekende Footlab Experiences in Nederland. Zo waren we o.a. aanwezig bij:
⚽️ De KPN eDivisie finals in de Jaarbeurs in Utrecht
⚽️ Met Puma op de Herdgang bij PSV in Eindhoven
⚽️ Met Adidas tijdens een aansprekend voetbaltoernooi in Amersfoort
⚽️ Met Nike in het stadion van FC Emmen.
Samen met onze opdrachtgever Intersport Nederland weten we met een sterk programma en aansprekende visuals de verbinding te leggen tussen de jeugd, de merken, voetbalidolen en influencers.
Benieuwd naar de Footlab Events? Check dan snel de aftermovie van KPN eDivisie, Amersfoort, FC Emmen.
Wij ondersteunen onze opdrachtgever Healthy Body Lounge Zwolle met onze kennis en expertise op het gebied van online marketing, lead generatie, social media strategie en ontwikkeling van de content.
Vanuit duidelijke doelstellingen, richten we de online kanalen voor de Healthy Body Lounge in. Begin 2024 ontwierpen en lanceerden we de nieuwe website voor de Healthy Body Lounge.
De nieuwe website is nog bewuster ingericht op conversie en lead generatie. Zo maken we gebruik van white papers en gerichte online marketing om de bekendheid van de Healthy Body Lounge te vergroten. Daarnaast richten we een geautomatiseerde mailflow in, waardoor de follow-up van leads gewaarborgd is. Een prachtig project, met een mooi eindresultaat.
Benieuwd naar het eindresultaat? Check de website.
Nog voordat de sport Padel zijn echte doorbraak in Nederland beleefde, zagen wij de potentie! In 2021 en 2023 waren we mede organisator van het NK Padel in Zwolle. De absolute top van Nederland nam het, in Zwolle, tegen elkaar op met als inzet de winst op het NK Padel! Een sterke samenwerking tussen Peakz Padel, de KNLTB, Ons Project en FrontRow Sportmarketing.
Rondom het NK Padel organiseerden wij diverse side-events en waren we verantwoordelijk voor de marketing & communicatie rondom de side-events en het main event. Kortom een project waar we de volgende kennis en expertise konden inzetten:
🖥️ Concept- en huisstijl ontwikkeling diverse side-events
🔥 Ontwikkeling website voor conversie en informatie voorziening
💥 Diverse activaties met prominente Zwolse sporters en sportclubs ter promotie van het NK en de padelsport in Zwolle
🪧 Alle on- en offline content creatie en design
In 2021 starten we de samenwerking met de FBK Games. Groei van het aantal regionale en landelijke partners was noodzakelijk om de ambities van de FBK Games op de lange termijn waar te kunnen maken.
We zijn samen met het kernteam van de FBK Games en Global Sports Communication aan de slag gegaan met:
🪧 Een duidelijke en herkenbare sales propositie
🔥 Een acquisitie plan gericht op de lokale betrokkenheid van Twentse ondernemers en de (inter)nationale bekendheid van de FBK Games
💥 Het vergroten van de maatschappelijke relevantie en impact van de FBK Games
In opdracht van de Landstede Hammers, kampioen van de Dutch Basketbal League in 2019, ontwikkelden we een nieuwe en herkenbare positionering. Een positionering die moest leiden tot:
💥 Groei van het aantal online followers en bezoekers
🏀 Het inrichten en verder uitbouwen van een Customer Data Platform
🎫 Een structurele groei van het aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden van de Landstede Hammers
💶 Een significante toename van het aantal commerciële partners van de Landstede Hammers
We ontwikkelden een Djopzz Membership vóór Djopzz relaties dankzij de samenwerking mét Djopzz relaties. Het Djopzz Membership richt zich heel bewust op ontwikkeling, beweging en ontspanning. Djopzz Members krijgen het hele jaar toegang tot aansprekende sport- en cultuurevents, genieten van leerzame sport- en cultuur inspiratiesessies en kunnen actief deelnemen aan uitdagende sportieve activiteiten.
In dit project ondersteunden wij Djopzz met o.a.:
🖥️ Ontwikkeling huisstijl Djopzz Membership
🪧 Ontwikkeling diverse communicatie uitingen
🔥 Ontwikkelen Djopzz Member platform
💥 Ontwerpen en distribueren social media content
Meer informatie over het Djopzz Membership vind je op de website.
In samenwerking met StreetSkills organiseerde FrontRow Events het EK Freestyle Football als onderdeel van de de Scania Freestyle Masters in Zwolle. Een prachtig Freestyle Football Event, met als hoogtepunt het EK, in Zwolle.
Vanuit FrontRow Sportmarketing waren we verantwoordelijk voor:
🖥️ De branding (ontwikkeling visuele identiteit en vormgeving visuals)
🪧 Ontwikkeling diverse promotie uitingen
🔥 Ontwikkeling website voor ticketverkoop en informatie voorziening
💥 Een gerichte en uiterst effectieve on- en offline promotie campagne met diverse social media influencers
Meer info over de Scania Freestyle Masters vind je op de website.
Vanuit de wens om de sport basketbal meer bekendheid te geven onder de jeugd in Zwolle en om de sponsorpartners van de Hammers meer in contact te laten komen met de doelgroep, bedachten we de Hammers in Town Tour.
Uitgangspunt voor de activatie was:
1️⃣ Jeugd op een sportieve manier laten kennismaken met de sport basketbal.
2️⃣ Talent een podium voor ontwikkeling bieden.
We hebben dit vertaald naar twee mooie activaties, die we tijdens de Hammers in Town Tour lanceerden:
🏀 Shooting Contest met mooie incentives (zie afbeelding)
✅ Een digitaal platform voor talentontwikkeling
Check hier de beelden van de Hammers in Town Tour.
In opdracht van Victorium ontwikkelden we een nieuwe en herkenbare commerciële propositie. Een propositie die moest leiden tot meer bekendheid en commerciële kansen voor Victorium. We bedachten het concept "Een thuis voor winnaars!".
Samen met je collega’s, vrienden of teamgenoten genieten van sport - Gezellig een biertje drinken na het sporten – Stap voor stap revalideren en uiteindelijk terugkomen op je oude niveau – Sportieve doelen stellen en ze realiseren – Werken aan ontwikkeling en groei – Zorgen voor balans en een goed energieniveau - Omgaan met tegenslag en sterker terugkomen.
Voor ons ben je altijd een winnaar, omdat je een doel voor ogen hebt, zichtbaar geniet en de verbinding zoekt!
Wij ontwikkelen doelgerichte en sport gerelateerde marketing, communicatie en sales strategieën
Wij helpen bedrijven om de relatiemarketing sportief, gericht op de klant en volledig flexibel in te richten.
Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren en organiseren van voetbal-, basketbal-, volleybal- en padelactiviteiten!